All translations on this site are unofficial and provided for reference purpose only.

To view translations, select English under Step 1 (at the right of the screen). Not every item is (fully) translated. If you’re still seeing Chinese, you can use machine translation, under Step 2, to make sense of the rest.

Want to help translate? Switch to English under Step 1, and check ‘edit translation’ (more explanation in the FAQ). Even if you translate just a few lines, this is still very much appreciated! Remember to log in if you would like to be credited for your effort. If you’re unsure where to start translating, please see the list of Most wanted translations.

NEA holds public evaluation forum

Published on: January 17, 2014

1月9日至10日,国家能源局党的群众路线教育实践活动领导小组组织召开4个座谈会,开门听取司局级干部、处级干部、科级干部和有关能源企业对国家能源局开展教育实践活动和总结报告的意见建议。局党组成员、纪检组长戴晓曙,党组成员、监管总监谭荣尧分别主持座谈会。

参加座谈会的有60余名来自局机关、派出机构和直属单位不同层级的党员干部,还有14名来自央企、地方企业和民营企业的能源行业基层单位负责人。大家结合国家能源局党的群众路线教育实践活动开展半年来的所见所闻和切身感受谈体会,结合工作岗位实际提意见,体现了对教育实践活动负责的真诚态度。大家普遍认为,国家能源局的教育实践活动扎实有效,局领导带头学习、真听意见,带头查摆、真改作风,带头整改、真解决问题,围绕为民务实清廉不散光、不走神,想大事、谋大事、解难题,增强了宗旨观念和群众观点,铲除“四风”滋生土壤,干部职工的工作干劲更足了、工作作风更正了、工作方式创新了,促进了能源局整体工作。对活动的开展情况和总结报告提意见时,大家直言不讳、开门见山,有提出具体文字修改意见的,也有提出如何抓好具体工作的,有提出总结重点的,也有提出希望和意见的,为国家能源局进一步做好活动总结和抓好整改落实提供了参考。

局教育实践活动领导小组对大家提出的意见和建议进行了认真分析和梳理,对总结报告进行了完善和修改。局活动领导小组负责同志表示,局党组将继续深入抓好整改落实工作,健全和完善践行党的群众路线的长效机制,努力解决好涉及人民群众、有关能源企业和普通干部职工利益的一系列问题。

局教育实践活动领导小组办公室相关同志参加了座谈会。

 
Original title: 国家能源局开门搞总结
Links: Original CN (url).

Tweet about this on TwitterShare on RedditShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page